Wednesday 29 June 2011

BerTemu KKKembaLi....(29.6.2011)

Assalam,
bertemu kembali kite.....ari nie 29.6.2011 baru balik dari bayar saman wife n boboy dan bru balik selesai buat semakkan di PTGWPKL.....nk citer cikit nie...hehehehe...26.6.2011 aku masak bihun untuk 250 orng n masak nasi ayam untuk 250 orng jgk.....penat jgk masak nie...klu abah n mak  ader dh tntu dia yang akan masak..hehehehe..sbb dia g umrah....nie citer best sikit...malam 27.6.2011 aku g beli barang dapur ngan wife, abg long n kak long...bawak anak aku n danial....aku n wife duduk belakang....anak aku n danial pun duduk belakang,,,,aku ajar danial lagu orng negeri sembilan "AyaM Den LopEh oo oo" xlame kemudian tetibe anak aku nangis igatkan aper.....rupe2nyer danial dh gigit tangan anak aku sampai terkopek kulit anak aku....dia nyanyi lagu tu dia igt tangan anak aku mcm ayam....heheheheeheh...sian anak papa...lagi satu pasai ASTRO  nie...kenapelah nk naikkan harga....dahlh iklan makin bnyak...jganlh susuhkan hidup orng ramai...klu orng semua xnak pakai ASTRO mcm maner....hargailah orng dh melangan siaran tv awok.....renung2kanlh....
wsslam................

No comments:

Post a Comment