Tuesday, 19 July 2011

Bisnes

Asalammualaikum......
hai kawan-kawan.....ari nie aku barubuat satu pamplet untuk katering fmly aku....cantik tak....klu ader saper2 nk tempah bolehlh buat nk tempah katering, fotographer, nak tempah buat brosher, pemplet untuk syarikat pun boleh...heheheheheheeh.... 

Monday, 11 July 2011

hasil KerjaKu...





Untuk Tempahan Pemplet Design...

Untuk Tempahan Pemplet Design...

Wednesday, 6 July 2011

6.7.2011 (Rabu)

Assalam,
Hari ini aku berpuasa pada bulan Syaaban dan aku bersyukur demam puteriku(Siti Qistina Azzahraa) kembali pulih mcm biasa n dia kembali ceria seperti biasa...semalam aku cuti jaga dia...puteriku nie ssh nk makan ubat...asyik xnk jer...xder cara lain melainkan campurkan ubat dalam susu dia..... opps terlupa nk bagi tau, abah,mak,boboy n amy dh balik dari umrah...aku dapat 1 Jubah ader sarong kepala...pic nnt saya upload k...Syukur dapat minum air Zam-Zam n makan buah Kurma Nabi....tapi mase mereka balik aku xdpt jemput sebab aku balik kampung di Melaka...ha cerita pasal kampung aku ader gambar kampungku...tp gambar umah lama dh xde sebab rumah lama dh runtuh sebab buat rumah PPRT....tinggal rumah bawah jer,yg atas dh xder...
Nie nk ke Pekan Nyaleh

Nie nak Ker Air Kuning

Nielh rumah Kg.halamanku...
Nielah perigi yg selalu aku mandi....      















kat kampung ayah ader bela ikan keli dalam 2 tong besar...maser banjir kat melaka ari tu rumah aku pun kena tapi xnaik sampai kat rumah cumer sampai kat kawasan perigi jer...tong ikan pun bergerak naik disbbkan banjir...Balik kg ari tu sbb anak Pokteh Merlimau wat keje kawin anak dia yg sulong....aku sampai rumah dia dalam pukul 9 lebih...ingatkan kene wat keje,bila sampai tgk dia gne katering...peh lege sikit xlah penat...pagi dia wat acara khatam al-Quran...

Sebelah kanan yang kawing (Along)
Ikan keli Nyaleh hehehehe...